Alla inlägg under november 2012

Av Frida Lundholm - 29 november 2012 20:41

Att se dig med han gör mig glad, men du ska veta att jag saknar dig. Jag saknar att spendera tid men dig, jag längtar tillbaka när vi var små och var med varandra jämt, och då menar jämt. Minst en gång i månaden sov vi med varandra varje helg hittade vi på något. De fanns ingen annan en vi. Om du bara kunde förstå och se, du är en ängel och min vän, men det känns som om du är på väg att flygga bort. Jag orkar snart inte mer, jag vill oxå vara med dig!! Ligga vaken hela natten lång och prata om allt eller bara ringa och fråga om vi ska göra något. Men det fungerar inte, undra hur långt innan jag ska ringa/sms för att få vara med dig? Men du ska veta att jag älskar dig!!


Saknar dig finaste vännen!

Av Frida Lundholm - 28 november 2012 18:49

             


Hittade lite bilder på datorn från i sommras. Nu blir det tillbaka till plugg högen som väntar på mig....

Ha en trevlig kväll!

Av Frida Lundholm - 25 november 2012 17:00

Så var den helg över. I morgon är det skola och plugg igen. Har i alla fall haft en bra helg. I kväll väntar en skön hemma kväll och lite jul stöck blir mysigt!! Men snön  får väldigt gärna börja komme oxå. I veckan måste jag börja kolla hur många julklappar jag har oköpta...



Av Frida Lundholm - 21 november 2012 20:28

Bloggen har varit tom i några dagar och kommer vara det i några till med. Är väldigt rörigt och jobbigt just nu så behöver tänka och bara få vara själv. Men snart blir det nog bättre och jag är tillbaka igen.


Kramar

Av Frida Lundholm - 16 november 2012 23:06

Jobbig och lång dag går mot sitt slut. I morogn väntas träning och jobb. Tänker avsluta den här dagen som jag helst vill skippa men en dag tar det slut för alla. Vila i frid!  


Så nu tänder jag lite ljus och kryper ner under en filt  till en bra film.


Godnatt

Av Frida Lundholm - 11 november 2012 13:21

Hemma efter en trevlig helg i piteå, vänner,bad,lekar,musik, dans killar, god dricka ja allt hade verkligen den här helgen. Blev dock inte så många timmars sömn i natt men får ta igen det under veckan.  Nu ska jag göra mig klar för sedan åka vidare till morfar och sen framor och farfar.  Ingen pepp just nu eftersom det intel blev  så mycket sömn, satt och räckna ut på vägen hem men cirka  en timmes sömn kanske det blev.. haha

Nu ska jag sluta babbla...


Kram

Av Frida Lundholm - 10 november 2012 09:04

Väskan är snart packad och jag är halv klar kanske hinner det på 45min, då blir det fixa det sista innan att befinna sig hos de andra innan vi drar till Piteå. Trött,slut,träningsvärk men ett leende på mina läppar. Hoppas ni all får en fin helg är tillbaka i morgon med bilder, förhoppnings vis.


 

Bästa Vendela och lillasyster Emma.



kram

Av Frida Lundholm - 9 november 2012 09:43

Fredag bara några timmar till innan det är helg skola till 15.50 sen jobb från 16-23.. Känner att det blir en lång kväll i alla fall.  Men med trevliga vänner på skolan  och min kära arbetskompisar går det nog fort.  Ska hinna med en sväng på stan oxå så jag får nog springa under vår korta lunch rast.


Det som måste fixas i dag det är


En bok

Smink

Tuggumin

och massa små saker.


ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards